Ogłoszenie numer: 1811529, z dnia 2017-10-17
Firma Dolfi1920 jest liderem w Europie w zakresie obsługi roszczeń związanych ze szkodami powstałymi podczas podróży lotniczych. Doceniamy osoby utalentowane, pełne energii, które proponują niestandardowe rozwiązania oraz dzielą naszą pasję do budowania unikalnych relacji z klientem.
Dolfi1920 jest oficjalnym partnerem ponad 100 linii lotniczych, jako jedna z niewielu firm obsługuje renomowanych przewoźników w zakresie rozwiązywania kwestii związanych z uszkodzonym bagażem.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Poszukujemy do swojego zespołu osób na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta - język niemiecki. Doceniamy osoby utalentowane, pełne energii, które proponują niestandardowe rozwiązania oraz dzielą naszą pasję do budowania unikalnych relacji z klientem. Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy.
Wymagania
Wymagana jest biegła znajomość niemieckiego w mowie i piśmie (dodatkowy język angielski będzie plusem) oraz chęć bycia częścią zespołu, projektowania zasad oraz osiągania celów osobistych oraz firmowych.
Oferujemy
Niepowtarzalny pakiet korzyści
- Pracę w przyjaznym, dynamicznym i rozwijającym się środowisku.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 4 000 zł brutto podstawy + miesięczna premia.
- Elastyczne warunki pracy – You name a day, we say okay!
- Świadczenia medyczne oraz kartę fitness.
- Workplace Wellness Program, w tym cotygodniowa dostawa świeżych owoców do biura.
- DolfiUni - In-house, programy szkoleniowe i rozwojowe.
- Wyjścia i imprezy integracyjne.
- Nowoczesne i przestronne biuro w sercu Mokotowa ze strefą relaksu
Wynagrodzenie
Od 4000 do 4000 PLN