Rozwijamy się i mamy nadzieję, że do nas dołączysz :) Zapraszamy do współpracy przy projekcie infolinii obsługowej w j. angielskim!
Jest to niepowtarzalna okazja do rozwoju, poszerzenia kompetencji i pracy z j. angielskim!
Lubisz rozmawiać i jednocześnie pomagać Klientom? Liczy się dla Ciebie praca w zgranym zespole i przyjaznym środowisku? Chcesz pracować w grupie w której będziesz doskonalić swoje umiejętności językowe?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
- obsługa połączeń w j. angielskim,
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania Klientów,
- dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję Klienta,
- umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji pracy własnej,
- monitorowanie, raportowanie wyników swojej pracy.
- znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie B2 - warunek konieczny,
- możliwość rozpoczęcia wdrożenia w sierpniu,
- postawa prokliencka - wychodzenie do klienta naprzeciw jego oczekiwaniom, gotowość do indywidualnego rozpatrzenia danego problemu,
- cierpliwość, empatia i dużo pozytywnego nastawienia.
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe nawet 23 zł netto na godzinę oraz system motywacyjny, który dodatkowo doda Ci energii do działania,
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy - wszystkiego Cię nauczymy,
- możliwość dostosowania pracy do innych zobowiązań - elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień,
- pracę w centrum Wrocławia.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Chętnie Cię poznamy!
Wyślij nam swoją aplikację - CV w j. angielskim. Do zobaczenia na rozmowie rekrutacyjnej!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY