Dołączając do naszego 12-osobowego zespołu „Customer Service” masz możliwość budowania dojrzałych relacji biznesowych z dedykowanymi tylko sobie klientami. Co roku finalizujemy ok. 7 tysięcy wysyłek dla klientów w 130 różnych krajach na całym świecie. Posługujemy się biegle językiem polskim, niemieckim oraz angielskim, a dodatkowo językami lokalnymi w danych obszarach geograficznych.
Pracujemy w kulturze wzajemnego wsparcia i otwartej komunikacji pozwalającej na ciągłą wymianę wiedzy i doświadczeń, która stwarza przyjazne warunki dla samodzielnego planowania zadań, proponowania innowacyjnych rozwiązań oraz kształtowania współpracy z przedstawicielstwami na całym świecie zgodnie z najnowocześniejszymi trendami i najlepszymi praktykami.
WYKSZTAŁCENIE
Nie jest dla nas priorytetem, ale Twoją niezwykłą zaletą będzie techniczny kierunek studiów. Kluczowe znaczenie ma dla nas także znajomość języków obcych. Język angielski jest u nas głównym językiem komunikacji. Jeśli porozumiewanie się w języku angielskim jest dla Ciebie równie proste jak w polskim, to mamy pracę idealną dla Ciebie. Dodatkowa znajomość języka takiego jak francuski lub niemiecki to także Twoja umiejętność? Cieszymy się, ponieważ właśnie takich osób szukamy!
DOŚWIADCZENIE
Najlepiej zdobyte w dziale logistyki, spedycji lub planowania produkcji w firmie produkcyjnej. Poszukujemy osoby, która w swoim doświadczeniu łączy wiedzę techniczną z umiejętnością obsługi klienta na najwyższym poziomie, a także której nieobce są korporacyjne standardy pracy. Ważna jest dla nas także dobra znajomość systemów MRP/ERP (pracujemy w Microsoft Dynamics Navision).
TWOJE ZADANIA
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę zamówień sprzedaży oraz serwisowych
- kontakt z zagranicznymi oddziałami sprzedaży bezpośredniej
- wspieranie klientów dzięki szerokiej wiedzy na temat produktów i ich możliwych konfiguracji
- potwierdzanie i aktualizację statusów zamówień
- przygotowywanie dokumentów do wysyłki oraz fakturowanie
- analizę i raportowanie wskaźników dystrybucji
- współpracę z działami jakości, produkcji, serwisu, planowania, zakupów i dystrybucji, a także zagranicznymi oddziałami firmy.
BENEFITY
Ponieważ człowiek spędza w pracy jedną trzecią swojego życia, chcemy by był to czas komfortowy dla naszych pracowników. Oprócz standardowego wynagrodzenia za pracę, oferujemy szereg benefitów, takich jak: imprezy integracyjne, pikniki rodzinne, zniżkowe bilety do kina, siłownię dla pracowników, stołówkę z możliwością kupienia śniadań i obiadów, domki letniskowe w Danii za symboliczną opłatą, dofinansowanie do nauki języków obcych.