What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities: Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z jęz. rosyjskim)
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z jęz. rosyjskim)
FlexHR
Bydgoszcz, Bydgoszcz, Chełmno, Grudziądz, Toruń, Świecie
praca stacjonarna
2898 dni temu
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia poszukuje dla swojego Klienta,
firmy produkcyjnej, o ugruntowanej pozycji na rynku,
która bardzo dynamicznie się rozwija,
Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z jęz. rosyjskim)
Miejsce pracy: Bydgoszcz, Chełmno, Grudziądz, Toruń, Świecie
Nr ref.: ROS/2016
ZADANIA:
Stacjonarna obsługa klientów zagranicznych (przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji o statusie realizacji zamówień, wyjaśnianie ewentualnych nieprawidłowości)
Wystawianie dokumentów sprzedażowych
Organizowanie wysyłek towaru do Klientów
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Współpraca z innymi działami firmy
WYMAGANIA:
Znajomość jęz. rosyjskiego umożliwiająca swobodną komunikację
Znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office, głównie Excel)
Wykształcenie min. średnie
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyce lub/i handlu
Orientacja na klienta, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, zdolności analityczne
NASZ KLIENT OFERUJE:
Odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę na samodzielnym stanowisku
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny
Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia oraz możliwość awansu
Możliwość zwrotu kosztów dojazdu w obrębie województwa kuj-pom
Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
A przede wszystkim: pracę w nowocześnie zarządzanej firmie i w zgranym zespole ☺
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities: Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...