Webhelp jest jednym z największych usługodawców w zakresie customer care w Europie. W 21 państwach na całym świecie pracuje około 30.000 pracowników w 81 oddziałach firmy. Grupa Webhelp jest na rynku od 15 lat i w tym czasie rozwinęła swoją działalność od usług call center do pierwszej klasy usługodawcy w zakresie multichannel solutions. Rozsądne rozwiązania oraz pozytywne spostrzeganie marki przez Klienta od początku były w Webhelp na pierwszym miejscu.
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych jednego z największych na świecie dostawców artykułów biurowych dla firm.
- Odbieranie telefonów przychodzących w języku niemieckim
- Odpisywanie na e-maile w języku niemieckim
- Kontakt pisemny z działem technicznym w języku niemieckim
- Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)
- Umiejętność obsługi komputera
- Wysoka kultura osobista
- Chęć pracy w zespole
- Dyspozycyjność (40 h tygodniowo)
Mile widziane doświadczenie w telefonicznej/e-mailowej obsłudze klienta.
- Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem - 5000 zł brutto
- Pakiet benefitów
- Życzliwą atmosferę i możliwość rozwoju
- Stały kontakt z językiem niemieckim
Mamy również projekty związane tylko z back office (bez infolinii) - osoby zainteresowane prosimy o zaznaczenie tej informacji podczas aplikowania.