specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Ihre Chance im technischen Vertrieb! Sind Sie bereit, die Zukunft der Technik zu gestalten? Wir suchen einen dynamischen und engagierten Mitarbeiter (m/w/d) im technischen Vertrieb, der mit Leidenschaft und Expertise unser Team verstärkt. Wenn Sie technisches Know-how mit Verkaufsaffinität...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Ukończenie 6-tygodniowego szkolenia wprowadzającego. Odbieranie rozmów od klientów (bez wychodzących połączeń). Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami Vodafone. Identyfikowanie i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
6-tygodniowe szkolenie wprowadzające do pracy. Odbieranie połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone, identyfikacja i eliminacja błędów, dokumentacja zgłoszeń.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
KS Service sp. z o.o. numer certyfikatu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia 2894. Wspieramy procesy rekrutacyjne Pracodawców z Polski, Niemiec oraz Belgii. Aktualnie dla jednego z naszych Klientów – Firmy będącej liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania technologii informatycznych, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista Ds. Obsługi Klienta Z Jęz. Duńskim
Miejsce pracy: Szczecin
Nr Ref.: SDTLZJD/SZC/20160822
bezsprzedażowe udzielanie wsparcia Klientom w zakresie obsługi oferowanych produktów przez telefon, e-mail oraz czat (tylko połączenia przychodzące)
znajomość jęz. duńskiego na poziomie C1+
znajomość pakietu Microsoft Office
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie + premię roczną
pakiet wewnętrznych szkoleń wdrażających
możliwość rozwoju, doskonalenia zawodowego i awansu
atrakcyjny pakiet socjalny: pakiet relokacyjny, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, dofinansowanie do studiów, szkoleń i kursów językowych, dofinansowanie dojazdów do pracy, 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Ihre Chance im technischen Vertrieb! Sind Sie bereit, die Zukunft der Technik zu gestalten? Wir suchen einen dynamischen und engagierten Mitarbeiter (m/w/d) im technischen Vertrieb, der mit Leidenschaft und Expertise unser Team verstärkt. Wenn Sie technisches Know-how mit Verkaufsaffinität...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Ukończenie 6-tygodniowego szkolenia wprowadzającego. Odbieranie rozmów od klientów (bez wychodzących połączeń). Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami Vodafone. Identyfikowanie i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
6-tygodniowe szkolenie wprowadzające do pracy. Odbieranie połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone, identyfikacja i eliminacja błędów, dokumentacja zgłoszeń.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...