specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Ihre Chance im technischen Vertrieb! Sind Sie bereit, die Zukunft der Technik zu gestalten? Wir suchen einen dynamischen und engagierten Mitarbeiter (m/w/d) im technischen Vertrieb, der mit Leidenschaft und Expertise unser Team verstärkt. Wenn Sie technisches Know-how mit Verkaufsaffinität...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Ukończenie 6-tygodniowego szkolenia wprowadzającego. Odbieranie rozmów od klientów (bez wychodzących połączeń). Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami Vodafone. Identyfikowanie i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
6-tygodniowe szkolenie wprowadzające do pracy. Odbieranie połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone, identyfikacja i eliminacja błędów, dokumentacja zgłoszeń.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania konsumentów; budowanie i...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Link2europe Sp. z o.o. (nr certyfikatu 4570) to firma specjalizująca się w rekrutacji i selekcji pracowników. Dla naszego Klienta - lidera w zakresie kompleksowych usług outsourcingowych: SCM, CRM oraz FS poszukujemy pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. angielskim
Miejsce pracy: zachodniopomorskie/ Szczecin
Opis stanowiska:
Pracownik będzie odpowiedzialny za telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta, praca na infolinii przychodzącej, udzielanie informacji o rozwiązaniach w chmurze oferowane przez MS dla firm. 90% pracy poprzez telefon, 10% drogą e-mail.
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi Klienta
bardzo dobra znajomość obsługi komputera
dobra dykcja i komunikatywność
empatyczne podejście do klienta
asertywność, odporność na stres
Firma oferuje:
umowę o pracę na czas określony 13 m-cy z możliwością przedłużenia
ciekawą pracę w międzynarodowym projekcie
pracę od poniedziałku do piątku (po 8 godz. dziennie, obsługa klientów odbywa się w godz. 10- 18)
profesjonalne szkolenie,
atrakcyjny system premiowy
bogaty pakiet świadczeń socjalnych w tym karta OK System, pozapłacowy system motywacyjny, ubezpieczenia grupowe
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Ihre Chance im technischen Vertrieb! Sind Sie bereit, die Zukunft der Technik zu gestalten? Wir suchen einen dynamischen und engagierten Mitarbeiter (m/w/d) im technischen Vertrieb, der mit Leidenschaft und Expertise unser Team verstärkt. Wenn Sie technisches Know-how mit Verkaufsaffinität...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Ukończenie 6-tygodniowego szkolenia wprowadzającego. Odbieranie rozmów od klientów (bez wychodzących połączeń). Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami Vodafone. Identyfikowanie i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
6-tygodniowe szkolenie wprowadzające do pracy. Odbieranie połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone, identyfikacja i eliminacja błędów, dokumentacja zgłoszeń.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania konsumentów; budowanie i...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...