- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, komunikacja cyfrowa: e-mail, media społecznościowe, czat na żywo, komunikatory
- Cross-selling i upselling produktów oraz usług
- Zapewnianie informacji o produktach i usługach
- Rozwiązywanie problemów, wymiana urządzeń, obsługa reklamacji
- Niemiecki – poziom C1
- Zaawansowane umiejętności techniczne
- Komunikatywność, pozytywna energia, nastawienie na proaktywne działania sprzedażowe
- Znajomość obsługi mediów społecznościowych
- Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie, platform cyfrowych, narzędzi CRM mile widziane
- Dobra znajomość angielskiego – poziom B1-B2 (mile widziana)
- Płatne szkolenie wstępne (3 tygodnie) - online
- Wynagrodzenie: 7000 PLN brutto plus bonus do 700 PLN brutto
- Umowa o pracę
- Możliwość pracy zdalnej
- Praca zmianowa (Pn-Pt: 8:00-21:00, 2 razy w miesiącu sobota), 8h dziennie, 2 przerwy 15 min (włączone do czasu pracy)
- Szereg szkoleń i możliwości rozwoju zawodowego
- Pakiet benefitów: system MyBenefit, ubezpieczenie Luxmed, ubezpieczenie grupowe
- Perspektywy zawodowego rozwoju
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.