Główne obowiązki:
- Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń awarii usług telekomunikacyjnych w języku angielskim (ethernet, transmisji danych, dostęp do Internetu, IP VPN)
- Wstępna diagnostyka problemów klienta
- Zapewnienie kluczowym klientom korporacyjnym profesjonalnego wsparcia w sprawach technicznych
Wymagania:
- Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dyspozycyjność (praca zmianowa)
- Zaangażowanie, odporność na stres, otwartość na nowe wyzwania
Mile widziane:
- Wykształcenie techniczne (telekomunikacja lub elektronika)
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w tym znajomość technologii SDH/PDH, ethernet, xDSL, IP
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem świadczeń
- Ciekawą pracę w młodym i pełnym entuzjazmu zespole
- Możliwości doskonalenia zawodowego i rozwoju w dynamicznej, międzynarodowej organizacji
- Kontakt z najnowszymi technologiami
- Zapewniany dojazd do pracy z Warszawy
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.