- Wspieranie klientów niemieckojęzycznych w rozwiązywaniu ich probemów
- Kontakt z konsumentami za pośrednictwem e-mail i rozmowy telefonicznej
- Wprowadzanie danych dotyczących zgłoszeń do naszego systemu
- Sprawianie, że użytkownicy są zadowoleni z przebiegu otrzymanej, fachowej pomocy
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+) + podstawowa znajomość j. angielskiego w celach zrozumienia treningu
- Otwartość i doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Łatwość w podejmowaniu decyzji
- Zainteresowanie długofalową współpracą
- Umowa o pracę
- Udział w treningu, za który zapłacimy pełne wynagrodzenie
- Praca w najnowocześniejszym biurowcu w samym sercu Szczecina
- Prywatna opieka medyczna
- Benefity: vouchery na zakupy, darmowe aktywności sportowe i wiele innych
- Ubezpieczenie grupowe
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.