Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta w firmie produkcyjnej ( z językiem niemieckim)
Praca Stała
Miejsce pracy: Oława
Nr Ref.: SOK/049/OQQ
Zadania:
- Obsługa zamówień klientów zagranicznych i krajowych
- Dzienna komunikacja mailowa i telefoniczna
- Utrzymywanie zadowalającego poziomu wskaźników związanych z obsługą klientów firmy
- Ścisła współpraca z pozostałymi działami z obszaru logistyki tj.: działem zakupów, planowania, magazynem oraz działami wsparcia tj.: technicznym, jakości i produkcji
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta, pożądane w firmie produkcyjnej
- Umiejętność swobodnego i efektywnego komunikowania się w języku niemieckim
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe - związane z zarządzaniem łańcuchem dostaw)
- Biegła obsługa komputera oraz doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP - będzie dodatkowym atutem
- Możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia zawodowego w firmie produkcyjnej w środowisku międzynarodowym, w oparciu o standardy pracy branży automotive
- Możliwość rozwoju w obszarze całego działu logistyki
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stale rozwijającej się firmie
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów w celu doskonalenia usług i produktów
- Wyróżniającą się, niepowtarzalną i bardzo przyjazną atmosferę pracy zespołowej