Ogłoszenie numer: 4543307, z dnia 2021-05-07
W Internel specjalizujemy się w E-Fulfilment Nowej Generacji.
Zapewniamy międzynarodowym sprzedawcom internetowym innowacyjne usługi logistyczne e-commerce, aby uzyskali przewagę konkurencyjną w transgranicznej sprzedaży internetowej.
W związku z intensywnym rozwojem firmy powiększamy nasz dział logistyki. Dołącz do naszej firmy e-logistycznej, na stanowisku:
Specjalista ds. obsługi klienta w dziale logistyki
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Będziesz miał szansę pracować w naszym szybko rozwijającym się zespole, odpowiedzialnym za obsługę naszych międzynarodowych klientów.
- Codzienny kontakt z międzynarodowymi Klientami firmy (sprzedawcy internetowi) w sprawie realizacji zamówień
- Codzienny kontakt z przewoźnikami na terenie UE w sprawie realizacji zamówień (Polska, Hiszpania, Niemcy itp.)
- Rozwiązywanie powstałych problemów dotyczących dostawy paczki
- Zgłaszanie reklamacji do firm kurierskich
- Zbieranie i aktualizacja cenników oraz informacji nt. nowych usług transportowych
- Współpraca z pozostałymi działami firmy
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Praktyczna znajomość MS Office zwłaszcza Excel
- Umiejętności analityczne, kreatywność w rozwiązywaniu problemów
- Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- Elastyczny czas pracy
- Pracę w międzynarodowym środowisku, w szybko rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i pakiet świadczeń medycznych
- Pracę w młodym, zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.