J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań,
ekspertyz jakościowych i szkoleń, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.
Specjalista ds. Obsługi Klienta (usługi laboratoryjne na rynek niemiecki)
Miejsce pracy: Gdańsk, Gdynia
Główne zadania na stanowisku tu kompleksowa obsługa Klienta na rynku niemieckim od momentu zlecenia do wystawienia faktury:
- pełna opieka nad Klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń)
- nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń
- monitorowanie i analizowanie sprzedaży, raportowanie
- tworzenie dodatkowych raportów i zestawień zgodnie z oczekiwaniami Klienta
- wystawianie faktur
- współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji J.S. Hamilton w celu prawidłowej i terminowej realizacji zleceń
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane: technologia żywności, biotechnologia, towaroznawstwo, chemia lub pokrewne)
- warunek konieczny-znajomość języka niemieckiego na poziomie swobodnej rozmowy
- minimum roczne doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klienta
- realizacja wyznaczonych celów
- znajomość programu Excel na poziomie tabel przestawnych
Oferujemy:
- umowę o pracę z wypłatą na czas
- narzędzia pracy: telefon i laptop z możliwością korzystania do celów prywatnych
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną w Medicover
- dofinansowanie do kart sportowych oraz udziału w zawodach sportowych
- benefity w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów, kolonii dla dzieci, karty podarunkowe na Święta)
- współpracę z klientami zagranicznymi
- możliwość testowania kosmetyków
- merytoryczne wsparcie ekspertów
- dobrze wyposażone biuro