Specjalista ds. Obsługi Klienta (umowa o pracę na zastępstwo)
Czas na DB - dołącz do zespołu DB Cargo Polska i realizuj z nami naszą misję, wizję i wartości! To dzięki naszym pracownikom jesteśmy wiodącym dostawcą usług logistycznych w Europie centralnej.
DB Cargo Polska S.A. oferuje pracę na wyżej wymienionym stanowisku w Zabrzu w Biurze Obsługi Klienta.
Opis stanowiska
- Bieżąca obsługa klientów w zakresie czynności dotyczących zlecenia przewozowego oraz jego prawidłowej realizacji
- Weryfikacja zlecenia klienta pod względem zgodności z warunkami handlowymi
- Codzienny kontakt z klientami w celu realizacji usług na najwyższym poziomie, udzielanie informacji i wsparcie w
- rozwiązywaniu problemów z naciskiem na komunikację proaktywną
- Współpraca z działami wewnętrznymi firmy celem osiągnięcia zoptymalizowanego poziomu usług DB Cargo Polska
- Procesowanie dokumentacji związanej z wykonywanymi usługami
- Rozpatrywanie reklamacji
- Raportowanie statusu codziennych transportów
Profil kandydata
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w dziale obsługi klienta
- Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodny kontakt z klientem
- Otwartość i orientacja na klienta
- Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji
- Umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość specyfiki transportu kolejowego oraz znajomość przepisów prawa przewozowego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Atrakcyjna oferta szkoleń dla pracowników
- Dofinansowanie do kolonii i "zielonej szkoły" dla dzieci
- Dofinansowanie do studiów
- Kursy Językowe
- Pakiet Medicover Sport
- Prywatna opieka medyczna
- Wczasy pod gruszą