Bang & Olufsen - jedna z najbardziej znanych marek audio-video na świecie, od ponad 90 lat jest liderem w dziedzinie projektowania, technologii i innowacji. Credo firmy Bang & Olufsen jest tworzenie idealnie dostosowanych do oczekiwań klientów produktów wyróżniających się zaskakującym wykończeniem i najwyższej jakości dźwiękiem.
Salon Bang & Olufsen wchodzi w skład spółki Audio Video Design Sp. z o.o., która przynależy wraz Horn Distribution S.A. do Grupy Horn.
Otworzyliśmy nowy salon marki Bank & Olufsen w Warszawie, przy ulicy Powązkowskiej.
Dołącz do nas jako
Specjalista ds. obsługi Klienta Premium
Miejsce pracy: Warszawa - Żoliborz
Oferujemy
- stabilne zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- konkurencyjne wynagrodzenie stałe oraz premie motywacyjne,
- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w prężnie rozwijającej się grupie spółek,
- możliwość aktywnego uczestniczenia w rozwoju organizacji,
- pakiet benefitów pozapłacowych takich jak: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna, opieka medyczna, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, zniżki na firmowe produkty i usługi.
Zadania na stanowisku
- zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami firmy,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez nawiązywanie relacji biznesowych,
- budowanie długotrwałych relacji i kompleksowej współpracy z Klientami Premium,
- rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań.
Nasze oczekiwania
- doświadczenie w sprzedaży dóbr luksusowych- warunek konieczny,
- doświadczenie w samodzielnym nawiązywaniu kontaktów z Klientami biznesowymi i indywidualnymi, prowadzeniu prezentacji i spotkań,
- samodzielność w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych,
- wysoka kultura osobista,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2.