Specjalista ds. obsługi klienta / Pracownik serwisu
Miejsce pracy: Bochnia
W związku z otwarciem nowego salonu Kärcher Center Krawczyk, poszukujemy wykwalifikowanych, ambitnych, samodzielnych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta / Pracownik serwisu Kärcher Center Krawczyk
CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW ?
- Kompleksowa obsługa klientów, zapewnienie odpowiedniego wsparcia i doradztwo w zakresie doboru towarów;
- Konserwacja urządzeń Karcher - m.in. myjek wysokociśnieniowych. automatów czyszczących podłogi – szorowarek, zamiatarek, odkurzaczy, wytwornic pary;
- Ciągłe poszerzanie wiedzy na temat oferowanych produktów;
- Realizacja standardów pracy oraz wewnętrznych procedur;
- Dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy;
- Obsługa wypożyczalni sprzętu budowlanego w Bochni i Brzesku;
- Wyjazdy po odbiór oraz dostawę urządzeń do Klientów.
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?
- Doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży, minimum 2 lata;
- Dbałości o estetyczny wygląd salonu i dobry wizerunek marki;
- Sumienności, odpowiedzialności, zaangażowania oraz umiejętności współpracy w zespole;
- Dobrej znajomość obsługi komputera;
- Prawo jazdy kat. B, mile widziana kat. E;
- Umiejętności samodzielnej pracy w terenie.
Dodatkowy atut:
- Znajomość zasad funkcjonowania, diagnostyki i naprawy urządzeń elektryczno-mechanicznych;
- Uprawnienia elektryczne (Gr.1 do 1 kV dozór/eksploatacja), lub deklaracja zdobycia po podjęciu pracy w ciągu miesiąca, możliwe wskazanie i pomoc w uzyskaniu realizowana poprzez firmę;
- Uprawnienia energetyczne (Gr. 2. w tym kotły parowe) oraz gazowe (Gr.3) lub deklaracja zdobycia po podjęciu pracy w ciągu 1-3 miesięcy;
- Znajomość programu Subiekt.
CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu na umowę o pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- Nowoczesne narzędzia do komunikacji ze współpracownikami;
- Niezbędne narzędzia do realizacji prowadzonych działań;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń;
- Specjalizowane szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne;
- Dostęp do szerokiej gamy benefitów (ubezpieczenie grupowe, imprezy i wyjazdy integracyjne, obiady czwartkowe, itd.).