What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego
Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego
Experis
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
3348 dni temu
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
Obsługę telefoniczną i mailową klienta niemieckojęzycznego;
Wsparcie w rozwiązywaniu podstawowych problemów technicznych związanych z zakupionym sprzętem oraz usługami.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego;
Podstawowa znajomość języka angielskiego;
Dobra obsługa komputera;
Zdolność analitycznego myślenia;
Komunikatywność;
Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
Gotowość do podjęcia pracy w Lublinie.
Oferujemy:
Stabilność zatrudnienia i umowę o pracę na czas nieokreślony;
Szkolenia techniczne i w zakresie kompetencji „miękkich”;
Pracę w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z językiem obcym;
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.