Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Jeśli biegle władasz językiem niemieckim, chcesz rozwijać się w międzynarodowej firmie, szukasz stabilnego zatrudnienia, a praca z Klientami sprawia Ci przyjemność, to ta oferta jest dla Ciebie!
Obecnie dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Co możesz zyskać?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych: ubezpieczenie medyczne, pakiet Multisport i inne
- Pakiet profesjonalnych szkoleń wprowadzających i rozwojowych
- Realne możliwości rozwoju zawodowego
- Pracę w międzynarodowym środowisku i przyjaznej atmosferze w biurze które znajduje się w centrum Warszawy
Za co będziesz odpowiadać:
- Za bieżącą telefoniczną i mailową obsługę Klientów niemieckojęzycznych
- Wsparcie techniczne dla Klientów korzystających ze smartphonów opartych na systemie Android
- Współpracę z działem technicznym i innymi działami
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Biegłej znajomości języka niemieckiego i komunikatywnej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny
- Znajomości obsługi systemu Android
- Wysoko rozwiniętych kompetencji interpersonalnych
- Chęci do pracy z ludźmi
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dużym atutem