- Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające, poznając produkty i metody pracy.
- Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy.
- Proaktywne identyfikowanie i eliminowanie błędów.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B2.
- Chęć pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin, dyspozycyjność od 10.03.2025.
- Wynagrodzenie 7500 zł + bonusy do 2000 zł.
- Elastyczne godziny pracy (pon.-sob., 7:30 – 20:00), praca przez 5 dni w tygodniu.
- Świadczenia: umowa o pracę, pakiet medyczny, dni wolne w niemieckie święta narodowe.
- Dodatki: Multisport, bony (np. kina, restauracje), programy rozwojowe i możliwości awansu.
- Praca w dynamicznym zespole z dodatkowymi opcjami integracji i rozwoju zawodowego.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.