Specjalista ds. Obslugi Klienta Korporacyjnego
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: CDS/049/NDQ
Zadania:
- Obsługa mailowa i telefoniczna Klientów Korporacyjnych w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury
- Realizację całokształtu procesów, związanych z obsługą Klientów
- Przygotowywanie dokumentów zgodnie z SLA
- Kontrolowanie poprawności rozwiązań oferowanych klientom
- Raportowanie i monitorowanie danych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe- mile widziane kierunki Ekonomia/ Zarządzanie / Finanse i rachunkowość
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
- Skrupulatność
- Znajomość programów Excel, Outlook
- Mile widziane doświadczenie w pracy w korporacji
Oferujemy:
- Pakiet socjalny (Multisport, LuxMed)
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji
- Umowę o pracę na czas określony
- Pracę od zaraz
- Wynagrodzenie 4000 - 4500 zł Brutto (zależnie od doświadczenia)
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.