Rhenus Contract Logistics S.A. jest częścią międzynarodowego koncernu skupiającego ponad 290 oddziałów na całym świecie z ponad 16 tysiącami pracowników, świadczącego pełen wachlarz usług logistycznych. Posiadamy Regionalne Centra Dystrybucyjne w stolicach głównych regionów handlowych w całej Polsce. Dysponujemy dynamicznie rozwijającymi się i dostosowanymi do potrzeb, nowoczesnymi powierzchniami magazynowymi.
W związku z rozwojem firmy Rhenus w Polsce prowadzimy rekrutację do Punktu Obsługi Klineta Rhenus "Transport i montaż" w sklepach IKEA na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Koordynator POK
Miejsce pracy: Warszawa, Janki k/Warszawy
Nr Ref.: Warszawa
Nr Ref.: Warszawa
Zadania:
- planowanie i nadzór usług przechowania i dostaw do klienta indywidualnego,
- koordynacja i wsparcie procesów sprzedażowych i posprzedażowych (serwis usług / reklamacje),
- wsparcie nowych projektów,
- nadzór nad zasobami wewnętrznymi i zewnętrznymi (podwykonawcy)
- bieżący kontakt z klientami POK,
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
- Pełne zaangażowanie,
- Nastawienie na rozwój,
- Dyspozycyjność,
- Samodzielność,
- Wiedza w zakresie sektora usług B2B oraz B2C (rynek budowlany - meblowy),
- Nienaganne umiejętności interpersonalne / komunikacyjne,
- Umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta,
- Wiedza z zakresu procesów magazynowych, dostaw bezpośrednich oraz reklamacyjnych,
- Umiejętności pro-sprzedażowe
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy:
- Pracę na samodzielnym stanowisku,
- Umowę o pracę (pełny etat)
- Zapewniamy wsparcie w formie szkoleń i warsztatów),
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Satysfakcjonujące warunki płacowe.