eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line..
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język włoski)
Miejsce pracy: Warszawa
praca zdalna
Czym będziesz się zajmować?:
- profesjonalną rozmową z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca),
- odpowiadaniem na pytania Klientów,
- udzielaniem informacji Klientom,
- doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
- obsługą korespondencji e-mailowej oraz chatu,
- elektroniczną obsługą zleceń,
- drobnymi tłumaczeniami.
Czego oczekujemy od Ciebie?:
- biegłej znajomości języka włoskiego (min. C1),
- bardzo dobrej znajomości języka polskiego (min. A2),
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - mile widziane,
- dobrej dykcji,
- dobrej znajomości zasad gramatyki i ortografii,
- łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon,
- wysokiej kultury osobistej,
- umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
- sumienności w wykonywaniu obowiązków,
- umiejętności obsługi komputera.
Co dla Ciebie mamy?:
- pracę zdalną i wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
- profesjonalne szkolenie stanowiskowe,
- pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
- rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, CCC i modivo.pl,
- program poleceń dla pracowników,
- swobodną atmosferę - mówimy do siebie 'na Ty'.