eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line..
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język hiszpański)
Miejsce pracy: woj.
opolskie
Czym będziesz się zajmować?
- Udzielaniem informacji klientom zagranicznym (rynek hiszpański),
- Przyjmowaniem nowych zamówień,
- Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
- Obsługą korespondencji e-mailowej,
- Elektroniczną obsługą zleceń,
- Drobnymi tłumaczeniami.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Biegłej znajomości języka hiszpańskiego (min. C1),
- Bardzo dobrej znajomości języka polskiego,
- Nienagannej dykcji,
- Dobrej znajomości zasad ortografii i gramatyki j. hiszpańskiego,
- Łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon,
- Wysokiej kultury osobistej,
- Opanowania, cierpliwości,
- Umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
- Sumienności w wykonywaniu obowiązków,
- Umiejętności obsługi komputera,
- Umiejętności pracy zespołowej.
Co dla Ciebie mamy?
- Pracę zdalną,
- Niezbędny sprzęt do wykonywania czynności służbowych,
- Profesjonalne szkolenie stanowiskowe,
- Pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
- Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl oraz modivo.pl,
- Program poleceń dla pracowników,
- Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’.