eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line..
Czym będziesz się zajmować?:
- Profesjonalną rozmową z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca),
- Odpowiadaniem na pytania Klientów,
- Udzielaniem informacji Klientom,
- Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
- Obsługą korespondencji e-mailowej oraz chatu,
- Elektroniczną obsługą zleceń,
- Drobnymi tłumaczeniami.
Czego oczekujemy od Ciebie?:
- Biegła znajomość języka francuskiego (min. C1),
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego,
- Dobra dykcja,
- Dobra znajomość zasad ortografii i gramatyki,
- Łatwość nawiązywania kontaktów przez telefon,
- Wysoka kultura osobista,
- Opanowanie, cierpliwość,
- Umiejętność pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
- Sumienność w wykonywaniu obowiązków,
- Umiejętności obsługi komputera,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Gotowości do pracy zdalnej na pełen etat.
Co mamy dla Ciebie?:
- Pracę zdalną oraz niezbędne narzędzia do pracy,
- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe oraz wsparcie na każdym etapie pracy,
- Pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
- Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl oraz modivo.pl,
- Program poleceń dla pracowników,
- Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’.