specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical...
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami oraz zagadnieniami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform; Listen carefully and understand customer needs; Building a good relationship with the customer; Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe, Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji, Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Kompleksowe szkolenie wprowadzające (6 tygodni), zapewniające znajomość produktów i procedur. Obsługa przychodzących połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone. Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentowanie zgłoszeń...
Grupa Sitel składa się z wiodących w branży firm oferujących outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki
W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności.
Miejsce pracy: praca zdalna – cała Polska
Oferujemy:
Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmie
Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
Oczekujemy:
Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical...
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami oraz zagadnieniami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform; Listen carefully and understand customer needs; Building a good relationship with the customer; Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe, Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji, Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Kompleksowe szkolenie wprowadzające (6 tygodni), zapewniające znajomość produktów i procedur. Obsługa przychodzących połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone. Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentowanie zgłoszeń...