W związku z dynamicznym rozwojem naszego projektu szukamy osób do obsługi infolinii obsługowej. Jeśli szukasz miejsca, w którym będziesz mógł/a się rozwijać to świetnie trafiłeś/aś! Dołącz do nas i pracuj dla jednego z liderów w branży energetycznej!
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Infolinia przychodząca
Zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna - połączenia przychodzące),
- obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej,
- diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta,
- telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
Od kandydatów oczekujemy:
- umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych w języku polskim,
- motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem,
- dobrej znajomości obsługi komputera,
- pełnej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 –20:00 (praca zmianowa).
W zamian oferujemy:
- podstawę wynagrodzenia uzależnioną od ilości wypracowanych godzin + system motywacyjny,
- wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
- możliwość pracy zdalnej (po stacjonarnym szkoleniu oraz okresie wdrożenia),
- pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
- realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.