Firma handlowa Dohler Polska Sp. z o.o. (Member of Dohler Group) poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży z językiem angielskim
Miejsce pracy: Kozietuły Nowe k. Mogielnicy
Obowiązki:
- Zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi zamówień od klientów oraz organizacji dostaw towaru do klienta
- Zakładanie projektów handlowych w systemie
- Przygotowywanie kalkulacji cenowych oraz wprowadzanie wycen do systemu
- Kontrolowanie stanów magazynowych, należności przeterminowanych oraz stanów minimalnych i terminów przydatności
- Uzupełnienie i wysłanie niezbędnej dokumentach dla Klienta (np. certyfikaty, wyniki badań, specyfikacje)
- Wystawianie dokumentów księgowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi działu księgowości.
- Przygotowanie wymaganych raportów we współpracy z działem handlowym oraz obsługi klienta
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie ekonomiczne
- Znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) na poziomie B2 wg CEF (wynik egzaminu TOEIC mile widziany)
- Bardzo dobra obsługa MS-Office
- Umiejętność obsługi systemów: SAP R3, Symfonia mile widziana
- Aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna
- Prawo jazdy kat. B (z uwagi na lokalizację firmy)
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne, w tym planowanie
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i sytuacji konfliktowych
- Odporność na stres
- Sumienność, dokładność
- Dyspozycyjność
Oferujemy:
- Dobre warunki zatrudnienia oraz możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju kompetencji w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
- Przyjazną atmosferę pracy oraz energiczny zespół współpracowników
Poznaj
DOEHLER SP ZOO
Grupa Döhler jest międzynarodową firmą, która produkuje z owoców i warzyw soki NFC (nie z koncentratu), zagęszczone soki, przeciery, zaprawy, emulsje, barwniki, susze, aromaty naturalne oraz syropy roślinne.
Spółka dostarcza także zintegrowane rozwiązania systemowe dla przemysłu spożywczego.