Dołącz do zespołu wykwalifikowanych specjalistów na rynku europejskim!
Dla naszego Klienta, jednej z wiodących firm oferującej usługi z zakresu obsługi posprzedażowej i serwisu sprzętu elektronicznego, w związku z rozbudową polskiego oddziału w okolicach Poznania, poszukujemy kandydatów na w/w stanowisko.
Do głównych zadań Specjalisty należeć będzie przyjmowanie zleceń, analiza oraz obsługa telefoniczna i mailowa oraz czat’ów dla obcojęzycznych Klientów, współpraca z działem wsparcia i serwisu, inicjowanie standaryzacji prowadzonych kontaktów. A także wsparcie Managera w procesach rekrutacji i bieżących zadań Działu HR.
- biegła znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny
- samodzielność, skrupulatność, proaktywność i dokładność
- bardzo dobra organizacja pracy
- komunikatywność i łatwość budowania relacji z klientem
-
doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych będzie dodatkowym atutem
- pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku europejskim
- perspektywy rozwoju w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wraz z pakietem socjalnym
- zatrudnienie od zaraz
- konkurencyjne wynagrodzenie oraz bonusy finansowe uzależnione od wyników
- dobrą atmosferę i niezapomniane imprezy integracyjne :)