Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Marketingu

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Marketingu

Wydawnictwo Seidel-Przywecki Sp. z o.o.
Warszawa, Warszawa-Wilanów
praca stacjonarna
6016 dni temu

Ogłoszenie numer: 45300, z dnia 2008-06-03

Wydawnictwo Seidel-Przywecki Sp. z o.o.

Wydawnictwo techniczne poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Marketingu i prac związanych z wydawaniem publikacji.

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Marketingu

Miejsce pracy: Warszawa, Warszawa-Wilanów

 

Opis stanowiska

  • Bieżąca obsługa klientów w ramach zakresu działalności wydawnictwa,
  • Przygotowanie i obsługa seminariów i konferencji organizowanych przez wydawnictwo,
  • Obsługa bazy danych klientów i bieżąca jej aktualizacja,
  • Czynności marketingowe (akcje reklamowe, telemarketing, sprzedaż powierzchni reklamowych),
  • Prace wydawnicze,
  • Wyjazdy służbowe: sporadycznie.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe/średnie,
  • Języki obce: Język angielski w stopniu komunikatywnym,
  • Biegła znajomość obsługi komputera - MS Office, Internet, Outlook oraz obsługa urządzeń biurowych,
  • Swobodne posługiwanie się pismami użytkowymi,
  • Umiejętność marketingu, telemarketingu,
  • Kreatywność.

Oferujemy

  • Po okresie próbnym stała umowa o pracę,
  • Samodzielne zadania,
  • Zgrany młody zespół,
  • Możliwości awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.