Ogłoszenie numer: 45300, z dnia 2008-06-03
Wydawnictwo Seidel-Przywecki Sp. z o.o.
Wydawnictwo techniczne poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Marketingu i prac związanych z wydawaniem publikacji.
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa, Warszawa-Wilanów
Opis stanowiska
- Bieżąca obsługa klientów w ramach zakresu działalności wydawnictwa,
- Przygotowanie i obsługa seminariów i konferencji organizowanych przez wydawnictwo,
- Obsługa bazy danych klientów i bieżąca jej aktualizacja,
- Czynności marketingowe (akcje reklamowe, telemarketing, sprzedaż powierzchni reklamowych),
- Prace wydawnicze,
- Wyjazdy służbowe: sporadycznie.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe/średnie,
- Języki obce: Język angielski w stopniu komunikatywnym,
- Biegła znajomość obsługi komputera - MS Office, Internet, Outlook oraz obsługa urządzeń biurowych,
- Swobodne posługiwanie się pismami użytkowymi,
- Umiejętność marketingu, telemarketingu,
- Kreatywność.
Oferujemy
- Po okresie próbnym stała umowa o pracę,
- Samodzielne zadania,
- Zgrany młody zespół,
- Możliwości awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.