Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Zabrze Pracownik Helpdesk Zabrze
Specjalista ds. obsługi klienta (Help Desk)

Specjalista ds. obsługi klienta (Help Desk)

Horyzont Doradztwo Personalne
Zabrze
praca stacjonarna
2589 dni temu

 

Nasz Klient to niemiecki koncern zatrudniający kilkadziesiąt tysięcy pracowników na wszystkich kontynentach. Oferuje wysoce wyspecjalizowane usługi dla przemysłu i budownictwa. W związku z potrzebą koordynowania przepływu informacji oraz zapewnienia pomocy Klientom wewnętrznym i zewnętrznym, poszukujemy osoby do pracy na tym stanowisku.



Specjalista ds. obsługi klienta (Help Desk)
Miejsce pracy: Zabrze
Nr Ref.: 3631/PR


Zadania:
  • Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie przyjmować, rejestrować, kategoryzować i rozsyłać różnego rodzaju zgłoszenia i zapytania pochodzące z wewnątrz firmy jak również od firm/osób kooperujących.
  • Jej praca polegać będzie głównie na udzielaniu wsparcia informacyjnego osobom tego potrzebującym.
Wymagania:
  • umiejętności sprawnego posługiwania się w mowie i piśmie w co najmniej jednym lub najlepiej w dwóch z wymienionych języków - angielski, niemiecki, hiszpański, francuski,
  • umiejętności posługiwania się pakietem Ms Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela,
  • chęci pomagania innym ludziom,
  • aktywnej postawy w procesie rozwiązywania problemów i radzenia sobie z trudnościami.
Oferujemy:
  • Osoba zatrudniona zostanie w stabilnej firmie z kilkudziesięcioletnią historią.
  • Praca odbywać się będzie w oparciu o umowę o pracę – w dobrej atmosferze - w godzinach od 8.30 do 16.30, od poniedziałku do piątku.
  • Osoba zatrudniona otrzyma także pakiet socjalny oraz możliwość rozwoju zawodowego.

Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności w zakresie agencji zatrudnienia - wpis pod numerem 14300.

Horyzont Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
ul. Zwycięstwa 16/18/16
44-100 Gliwice
tel 032 775 57 12
www.horyzont.pl
 

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...