Nasz Klient to niemiecki koncern zatrudniający kilkadziesiąt tysięcy pracowników na wszystkich kontynentach. Oferuje wysoce wyspecjalizowane usługi dla przemysłu i budownictwa. W związku z potrzebą koordynowania przepływu informacji oraz zapewnienia pomocy Klientom wewnętrznym i zewnętrznym, poszukujemy osoby do pracy na tym stanowisku.
Specjalista ds. obsługi klienta (Help Desk)
Miejsce pracy: Zabrze
Nr Ref.: 3631/PR
Nr Ref.: 3631/PR
Zadania:
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie przyjmować, rejestrować, kategoryzować i rozsyłać różnego rodzaju zgłoszenia i zapytania pochodzące z wewnątrz firmy jak również od firm/osób kooperujących.
- Jej praca polegać będzie głównie na udzielaniu wsparcia informacyjnego osobom tego potrzebującym.
Wymagania:
- umiejętności sprawnego posługiwania się w mowie i piśmie w co najmniej jednym lub najlepiej w dwóch z wymienionych języków - angielski, niemiecki, hiszpański, francuski,
- umiejętności posługiwania się pakietem Ms Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela,
- chęci pomagania innym ludziom,
- aktywnej postawy w procesie rozwiązywania problemów i radzenia sobie z trudnościami.
Oferujemy:
- Osoba zatrudniona zostanie w stabilnej firmie z kilkudziesięcioletnią historią.
- Praca odbywać się będzie w oparciu o umowę o pracę – w dobrej atmosferze - w godzinach od 8.30 do 16.30, od poniedziałku do piątku.
- Osoba zatrudniona otrzyma także pakiet socjalny oraz możliwość rozwoju zawodowego.
Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności w zakresie agencji zatrudnienia - wpis pod numerem 14300.
Horyzont Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
ul. Zwycięstwa 16/18/16
44-100 Gliwice
tel 032 775 57 12
www.horyzont.pl