Transcom Worldwide Poland is a part of Transcom Worldwide — a global outsourcing company fully focused on Clients and customer servicing. We are 30,000 customer experience specialists at 54 contact centers across 23, delivering services in 33 languages to over 400 international brands in various industry verticals.
W związku z otwarciem nowego projektu w Gdańsku, poszukujemy osób na stanowisko:
Twoim zadaniem będzie obsługa klienta wedle ściśle określonych standardów oraz rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail bądź live chat.
- znajomość języka francuskiego na poziomie komunikatywnym (obligatoryjne)
- znajomość języka angielskiego - na poziomie min. A2/B1
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i pozytywne nastawienie do klienta
- umiejętność pracy w energicznym zespole
- zdolność szybkiego przyswajania wiedzy o nowych produktach i standardach obsługi klienta
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie mile widziane
- profesjonalne szkolenie wstępne
- możliwość posługiwania się językami obcymi w międzynarodowym team'ie oraz zdobywania doświadczenia w zakresie obsługi klienta
- pracę na pełen etat z atrakcyjnym wynagrodzeniem
- benefity pozapłacowe (ubezpieczenie, opieka medyczna, system motywacyjny)
- stabilne zatrudnienie oraz możliwość rozwoju w międzynarodowej korporacji
- pracę zmianową pomiędzy godziną 8:00 a 20:00
- dobrze zlokalizowane miejsce pracy oraz świetne warunki socjalne
- wspaniałą atmosferę pracy urozmaicaną licznymi konkursami oraz eventami wewnątrz firmowymi
Poznaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Transcom to ponad 30 000 konsultantów Transcom, pracujących w 80 contact center i własnych domach, w 25 krajach, tworzy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office. W Polsce jesteśmy od 2003 roku - znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu i Poznaniu.