Ogłoszenie numer: 1079856, z dnia 2016-05-11
Firma produkcyjna z Jelcza-Laskowic (ok Wrocławia)
Poszukuje kandydatów na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Customer Care Specialist)
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice
Opis stanowiska
-
Zarządzanie klientami firmy (przewidywania, zamówienia oraz roczny budżet w stosunku do przewidywań, aktualizacja)
-
Wsparcie klienta, rozwiązywanie problemów związanych z produktem/usługą jako główna osoba kontaktowa dla klienta
-
Budowa profesjonalnych, długofalowych relacji z klientem
-
Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemów używanych w Dziale Handlowym
-
Zarządzanie wysyłkami do klientów
-
KPI – precyzja wysyłek, monitoring oraz analiza wykonania
-
Wsparcie przy wdrażaniu nowych projektów
-
Współpraca z działem logistyki w celu sprawdzenia danych potrzebnych do oszacowania siły roboczej oraz planu produkcji
-
Udział w spotkaniach z innymi działami zakładu w celu koordynacji działań
-
Wsparcie przed- i posprzedażowe
-
Wykonywanie czynności związanych z raportowaniem
Wymagania
-
Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
-
Wykształcenie wyższe (mile widziane logistyczne, ekonomiczne lub techniczne)
-
Doświadczenie w pracy w Dziale Obsługi Klienta
-
Umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z Klientami
-
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz z „trudnym Klientem”
-
Obsługa pakietu Microsoft Office, mile widziana znajomość programu zarządczego Microsoft Dynamics AX
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Możliwość rozwoju zawodowego
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
Pomoc w zakwaterowaniu dla osób zamiejscowych