Departament Spraw Pracowniczych/ Zespół Obsługi Kadrowo – Płacowej
Miejsce pracy: Warszawa
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Termin zgłoszeń: 21.06.2017r.
Główne zadania:
- przygotowywanie dokumentacji wynikającej z nawiązania i rozwiązania stosunku pracy oraz zmian warunków umów o pracę
- prowadzenie akt osobowych oraz innej wymaganej przepisami dokumentacji kadrowej
- prowadzenie ewidencji i dokonywanie rozliczania czasu pracy oraz monitorowanie prawidłowości
- prowadzenia źródłowej dokumentacji czasu pracy
- monitorowanie uprawnień urlopowych i wykorzystania urlopów
- współpracę z organizacjami związkowymi w zakresie indywidualnych stosunków pracy
sporządzanie informacji dla potrzeb wewnętrznych Banku oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych,
w tym PUP, GUS, KNF - sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
- sporządzanie list płac z różnych tytułów
- prawidłowe naliczanie od wynagrodzeń składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz składek na Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
- rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, dodatkowych macierzyńskich, rodzicielskich, ojcowskich i świadczeń rehabilitacyjnych
- rozliczanie umów cywilnoprawnych zawartych z osobami fizycznymi, w tym rejestracja danych dotyczących zgłoszenia i wyrejestrowania zleceniobiorców do i z ubezpieczenia społecznego
i zdrowotnego - terminowe naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, w tym dokonywanie rocznego obliczenia podatku
- przygotowywanie dokumentów do ZUS, w tym: związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniem do celu naliczenia emerytury i renty (Rp-7), do kontynuacji wypłaty przez ZUS zasiłku chorobowego po rozwiązaniu stosunku pracy (druku Z-3) oraz wniosków do uzyskania świadczenia rehabilitacyjnego
(Np-7)
- min. 3 - letniego doświadczenia zawodowego w komórce kadrowo-płacowej,
- bardzo dobrej znajomości przepisów prawa pracy i przepisów płacowych, tj. ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o świadczeniach z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, ustawa o świadczeniach z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- znajomości naliczania wynagrodzeń i sposobu księgowania,
- znajomości SAP i pakietu MS Office,
- zdolności szybkiej obsługi aplikacji informatycznych i szybkiego przyswajania zmian w tych aplikacjach,
- zdolności analitycznych i organizacyjnych,
- zdolności współpracy i pracy pod presją,
- chęci podnoszenia kwalifikacji oraz otwartości na zmiany,
- wysokich zdolności komunikacyjnych oraz wysokiej kultury osobistej
- konkurencyjne wynagrodzenie
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.