specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 300 - 7 000 zł brutto/mies.
1 dni
Sprzedaż produktów finansowych (baza ciepła). Profesjonalna obsługa klientów z linii przychodzącej i wychodzącej. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Jako Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta w naszej firmie transportowej będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych klientów oraz wsparcie działań operacyjnych. Obowiązki: Komunikacja z klientami i rozwój relacji:Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu...
Orange PolskaBiałystok, Zielone Wzgórze
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Główne zadania: pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługa istniejących na podległym terenie; prezentowanie oferty usług poligraficznych; realizowanie założonych celów sprzedażowych; Wymagania: znajomość branży wydawniczej jest warunkiem koniecznym znajomość technologii...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
WADWICZ sp. z o.o., wchodząca w skład Grupy Wadwicz, to firma z wieloletnią tradycją, która obszarem swojego działania obejmuje całe terytorium Polski. Świadczymy usługi pracy tymczasowej, outsourcingu personalnego oraz pośrednictwa pracy.
Aktualnie dla Naszego Klienta – jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju – poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Infolinii Przychodzącej
Miejsce pracy: Białystok
Opis stanowiska:
obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym
praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika
budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
Wymagania:
gotowość do pracy w systemie zmianowym
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
dobra znajomość obsługi komputera (systemy Windows i MS Office)
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
pracę w nowoczesnym telecentrum w Białymstoku
gwarantowane wynagrodzenie godzinowe plus premię
profesjonalny pakiet szkoleń produktowych i ogólnorozwojowych
pierwsze wynagrodzenie już po pierwszym tygodniu pracy
stały bezpośredni kontakt z opiekunem projektu
dostęp do prywatnej opieki medycznej i obiektów sportowych
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 300 - 7 000 zł brutto/mies.
1 dni
Sprzedaż produktów finansowych (baza ciepła). Profesjonalna obsługa klientów z linii przychodzącej i wychodzącej. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Jako Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta w naszej firmie transportowej będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych klientów oraz wsparcie działań operacyjnych. Obowiązki: Komunikacja z klientami i rozwój relacji:Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu...
Orange PolskaBiałystok, Zielone Wzgórze
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Główne zadania: pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługa istniejących na podległym terenie; prezentowanie oferty usług poligraficznych; realizowanie założonych celów sprzedażowych; Wymagania: znajomość branży wydawniczej jest warunkiem koniecznym znajomość technologii...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...