Miejsce pracy: Obszar Mazowsza
Nr ref.: CEN/258/05/2017
Główne zadania:
• wdrażanie i aktualizowanie planów ochrony i instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektów Banku, w tym analiza ryzyka w zakresie bezpieczeństwa fizycznego tych obiektów
• zapewnienie realizacji audytów bezpieczeństwa fizycznego i przeciwpożarowego, monitorowanie planów zabezpieczeń obiektów Banku
• udział w działaniach związanych z analizą i oceną ryzyka w zakresie projektowanych i wdrażanych systemów bezpieczeństwa technicznego
• weryfikacja zgodności zabezpieczenia obiektów Banku i lokali agencyjnych z obowiązującymi przepisami prawa i standardami
• uczestnictwo w minimalizacji skutków zdarzeń nadzwyczajnych występujących w obiektach Banku, w tym zabezpieczanie materiałów dowodowych we współpracy z właściwymi jednostkami oraz podmiotami zewnętrznymi
• współpraca przy projektowaniu, zlecaniu, nadzorowaniu i odbiorze prac zwianych z instalacją SAP
• udział w czynnościach kontrolnych i audytach prowadzonych przez Straż Pożarną oraz podmioty zewnętrzne w obiektach Banku z monitoringiem SAP
• obsługa zapytań organów ścigania w zakresie bezpieczeństwa osób i mienia, w tym przekazywanie materiału wizyjnego, oraz pozyskiwanie odpowiedniego materiału od właściwych jednostek
Oczekujemy:
• wykształcenia minimum średniego, preferowane techniczne
• doświadczenia zawodowego w realizacji zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego i technicznego obiektów bankowych lub podobnych, zwłaszcza w tworzeniu i uzgadnianiu planów ochrony obiektów podlegających obowiązkowej ochronie
• doświadczenia związanego z wdrażaniem i użytkowaniem urządzeń i systemów zabezpieczeń (systemów alarmowych, telewizji dozorowej, kontroli dostępu oraz zabezpieczeń budowlanych i mechanicznych)
• formalnych kwalifikacji do tworzenia i uzgodnień planów ochrony, w tym:
- poświadczenie wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
- poświadczenie wpisu na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
- ewentualnie kandydat powinien spełniać wymogi ww. kwalifikacji umożliwiające uzyskanie takiego wpisu bez długotrwałych kursów i szkoleń
• uprawnień inspektora ochrony przeciwpożarowej lub równoważnych
• biegłej znajomości obsługi pakietu biurowego MS Office, umiejętność sporządzania dokumentacji i procedur
• prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
• umowę o pracę
• możliwość współpracy z liderami branży
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.