- kompleksowa obsługa wierzytelności korporacyjnych oraz zabezpieczonych hipotecznie na etapie przedsądowym oraz w toku inicjowanych i prowadzonych postępowań cywilnych, egzekucyjnych, upadłościowych i karnych
- udział w procesie obrotu nieruchomościami, znajomość narzędzi oraz instrumentów sprzedażowych
- sporządzanie pism procesowych, prowadzenie korespondencji z sądami, komornikami oraz innym instytucjami
- ustalanie warunków spłaty, zawieranie ugód i porozumień, kreatywne poszukiwanie skutecznych form spłaty
- kontakt z klientem
- opracowywanie strategii w zakresie windykacji wierzytelności korporacyjnych oraz zabezpieczonych hipotecznie
- bieżąca współpraca z kancelarią prawną
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, finanse)
- wiedza z zakresu windykacji na wszystkich etapach obsługi spraw, ze szczególnym naciskiem na sprawy korporacyjne i hipoteczne
- doświadczenie i znajomość rynku nieruchomości, umiejętność obsługi wierzytelności zabezpieczonych hipotecznie oraz wiedza z zakresu kredytów hipotecznych
- dobra znajomość pakietu MS Office
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- spostrzegawczość i skrupulatność
- elastyczne godziny pracy
- stabilne zatrudnienie
- premię zależną od wyników pracy
- prywatną opiekę medyczną
- kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport)
- program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST)
- dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności
- pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów
- wyjątkowo przyjazną kulturę organizacyjną
- szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą
Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST
OPERACJEDołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.