Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Poznaniu, poszukujemy kandydata na stanowisko
Specjalista ds. obsługi gwarancyjnej i usuwania usterek
Zadania
- Organizacja i prowadzenie całości procesu obsługi gwarancyjnej powierzonych kontraktów Działu Generalnego Wykonawstwa
- Prowadzenie rejestru usterek i zgłoszeń
- Udział w przeglądach obiektów oraz nadzór nad podwykonawcami usuwającymi usterki
- Raportowanie finansowe, opracowywanie prognoz wydatków oraz planów finansowych (miesięczne, roczne)
- Rozliczanie kosztów związanych z usuwaniem usterek
- Dbałość o minimalizację kosztów obsługi gwarancyjnej
- Współpraca z Zespołami realizującymi kontrakty
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo lub pokrewnym
- Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość języka angielskiego i pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość aktualnie obowiązującego prawa i wiedzy technicznej
- Dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych
- Inicjatywa w działaniu oraz zaangażowanie
- Mile widziane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i doświadczenie w firmach o specjalizacji konstrukcji żelbetowych