Stanowisko
Specjalista ds. obsługi gości (wynajem krótkoterminowy)
Miejsce pracy: Warszawa
MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkaset projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców. Obecnie w związku z rozwojem nowych marek City Quality (http://cityquality.pl/) poszukujemy osób na stanowisko:
Jesteś gotowy na pracę z najlepszymi?
Opis stanowiska:
- obsługa gości hotelowych (osobisty kontakt z przyjeżdżającymi gośćmi, przyjmowanie płatności, wystawianie faktur, udzielanie wszelkich informacji)
- zarządzanie rezerwacjami
- opieka nad apartamentami (w centrum Warszawy), kontrola stanu technicznego
- organizacja grafiku sprzątania oraz kontrola jakości serwisu sprzątającego
- inne prace administracyjno-biurowe
Niezbędne wymagania:
- pozytywne nastawienie do życia, uśmiech
- uczciwość, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność zaradność, elastyczność, umiejętność radzenia sobie w nieprzewidzianych sytuacjach
- samodzielność w podejmowaniu decyzji
- doskonała organizacja pracy własnej i innych
- bardzo dobra znajomość j. polskiego i j. angielskiego w mowie i piśmie
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office, internet) i smartfona (Android)
- pełna dyspozycyjność (praca 6 dni w tygodniu)
Oferujemy:
- ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku
- możliwość rozwoju
- nienormowany czas pracy
- możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia w obszarze obsługi klienta
- możliwość poznania ciekawych osób z całego świata
- ubezpieczenie zdrowotne
- niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon