Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Orange Smart Store

    Orange Polska   Olsztyn, ul. Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 16    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    20 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Windykator Terenowy

    BEST S.A.   warmińsko-mazurskie    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B
    1 dni
    windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Orange Smart Store

    Orange Polska   Tarnów, ul. Nowodąbrowska 127    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta i sprzedaży​

    T-Mobile Polska   Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Finansowania Handlu

Citibank Handlowy
Olsztyn
praca stacjonarna
2559 dni temu

Ogłoszenie numer: 1835830, z dnia 2017-11-17

Bank Citi Handlowy powstał w 2001 r. z połączenia Banku Handlowego w Warszawie S.A. – najstarszego komercyjnego banku w Polsce oraz Citibank (Poland) S.A.

Citi Handlowy łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.

Citi Handlowy stanowi integralną część grupy Citi – wiodącej globalnej instytucji finansowej, prowadzącej około 200 milionów rachunków i działającej na 6 kontynentach, łącząc 1000 miast, 160 państwa i miliony ludzi na całym świecie. Bank obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych, zapewniając im bogaty wachlarz produktów i usług finansowych w zakresie bankowości detalicznej, bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, usług maklerskich, bankowości transakcyjnej oraz zarządzania majątkiem.

Specjalista ds. Obsługi Finansowania Handlu

Miejsce pracy: Olsztyn

Nr Ref.: 17017498

 

Opis stanowiska

Starszy Specjalista ds. Obsługi Finansowania Handlu pracuje w Departamencie Operacji Kredytowych i Finansowania Handlu, który odpowiada za prawidłowy przebieg operacji dokumentowych Trade w obszarze zarówno obsługi jak i finansowania handlu.

 

Kluczowe zadania:

  • Bieżąca obsługa zleceń Klientów korporacyjnych w obszarze wniosków faktoringowych zgodnie z przepisami prawa lokalnego i obowiązującymi aktami normatywnymi
  • Prawidłowe odzwierciedlenie zapisów księgowych w systemie księgowym Banku z zachowaniem zdefiniowanych zasad opisanych w technice księgowej Banku dla poszczególnych produktów;   
  • Monitorowanie przebiegu transakcji, w tym transakcji niestandardowych oraz niezwłoczne sygnalizowanie wszelkich nieprawidłowości przełożonemu;
  • Analizowanie i opiniowanie niestandardowych zleceń i transakcji;
  • Udział w projektach związanych z wdrożeniem i rozwojem aplikacji i systemów bankowych.

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnim;
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na systemach informatycznych w obszarze dokonywania weryfikacji prawidłowości zapisów księgowych i przygotowywania korekt księgowych;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Umiejętność oceny przyczyn i  skutków poszczególnych czynności bankowych;
  • Umiejętność sprawnego posługiwania się pakietem MS Office.

Oferujemy

  • Szkolenie prowadzone przez Ekspertów umożliwiające wdrożenie się w obowiązki;
  • Możliwość poszerzania wiedzy o produktach bankowych;
  • Rozwijanie umiejętności współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
  • Zdobycie doświadczenia w koordynowaniu projektów/zadań;
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Orange Smart Store

    Orange Polska   Olsztyn, ul. Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 16    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    20 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Windykator Terenowy

    BEST S.A.   warmińsko-mazurskie    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B
    1 dni
    windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Orange Smart Store

    Orange Polska   Tarnów, ul. Nowodąbrowska 127    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta i sprzedaży​

    T-Mobile Polska   Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...