Interesujesz się modą lub e-commerce? Jeśli ponad to lubisz kontakt z ludźmi i znasz język włoski w stopniu biegłym - ta oferta jest dla Ciebie!
Kim jesteśmy?
Tworzymy dział, który wspiera obsługę Klientów korzystających z outletu internetowego znanych marek, takich jak: Louis Vuitton, Chanel, Gucci, czy Alexander Mcqueen.
Naszym celem jest sprawienie, aby zakupy były proste, szybkie i przyjemne, dlatego każda problematyczna dla naszego Klienta sytuacja to zadanie dla naszego zespołu.
Odpowiadamy na pytania dotyczące zamówień, poruszania się na stronie, problemów technicznych itp.
Specjalista ds. obsługi działu e-commerce branży modowej w j. włoskim
Miejsce pracy: Warszawa
Co oferujemy?
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się ze stawki podstawowej + systemu bonusowego,
- Szkolenia, które przygotują Cię do pracy oraz wzbogacą o cenną wiedzę z obsługi Klienta,
- Wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy,
- Możliwość skorzystania z karty Multisport,
- Udział w rekrutacjach wewnętrznych, które dają Ci szansę na realny awans
- Możliwość zdobycia nowego, ciekawego doświadczenia w branży e-commerce/modowej.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Kompleksowa obsługa Klienta z rejonów Stanów Zjednoczonych, Australii i Azji w zakresie połączeń przychodzących i obsługi mailowej,
- Udzielanie informacji odnośnie zamówień, asortymentu, dostaw, zwrotów, skarg, reklamacji,
- Analizowanie zgłoszeń od Klientów i rozwiązywanie ich problemów.
Czego oczekujemy?
- Znajomości języka włoskiego w granicach mocnego B2 do C1,
- Dyspozycyjności do pracy minimum 145 godzin w miesiącu,
- Komunikatywności, łatwości nawiązywania kontaktów,
- Rzetelności, odpowiedzialności.
Więcej o nas na: www.armatis-lc-polska.pl: