POLSKA AGENCJA PRASOWA SA
jest największą agencją informacyjną
działającą na rynku polskim od ponad 100 lat.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Centrum Prasowego
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełen etat),
- pakiet medyczny,
- program sportowy,
- szkolenia,
- sprzedaż unikalnych produktów i usług,
- pracę w największej agencji informacyjnej w Polsce.
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie m.in:
- organizacja konferencji, debat, paneli w ramach Centrum Prasowego PAP SA,
- aktywna sprzedaż produktów i usług Centrum Prasowego PAP SA,
- budowanie relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami firmy,
- przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych dla klientów,
- bieżące monitorowanie rynku i działań konkurencji,
- planowanie i realizacja działań promocyjnych dla Centrum Prasowego.
Od idealnego kandydata oczekujemy:
- doświadczenia w organizacji konferencji, debat, paneli dyskusyjnych,
- znajomości technik sprzedaży i negocjacji oraz umiejętności prezentacji,
- umiejętności nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem,
- umiejętności planowania i realizacji kampanii promocyjnych w mediach elektronicznych,
- doświadczenia w zarządzaniu mediami społecznościowymi,
- znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- wyższego wykształcenia,
- zdolności interpersonalnych,
- wysokiej kultury osobistej i biznesowej.