Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
  • Pracownik administracyjno-magazynowy

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową   4 700 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zadania: Obsługa procesów magazynowych; Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłka materiałów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Prace administracyjne związane z magazynem; Wymagania: Obsługa komputera; Praktyczna znajomość i obsługa pakietu MS Office; Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Administrative Specialist

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Job Tasks: Purchase and maintain office supplies and equipment; Ensure compliance with health, safety, and environmental standards; Oversee building usage and maintenance; Prepare reports on office budgets and expenses; Collaborate with the European Admin Manager to update office policies for...
  • Administrator w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Piła, ul. Dzieci Polskich 26    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    10 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU: wspiera obsługę bezpośrednią i punktu informacyjnego, udziela informacji w zakresie legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce, wspiera cudzoziemców przy wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce,...
  • Główny Specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat
    1 dni
    Wymiar etatu: 1 Wykształcenie: wyższe techniczne, specjalizacja konstrukcyjno-budowlana Zakres obowiązków: wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych wynikających z przepisów Prawa budowlanego; wsparcie merytoryczne i współpraca z samorządowymi jednostkami...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    18 dni
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

    Konsorcjum Stali S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 600 zł brutto/mies.
    3 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Administrator biurowy

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Sporządzanie raportów i monitoring dokumentacji; Nadzór nad logistyką i magazynem, zarządzanie flotą; Kontrola dokumentów kadrowych, księgowych i współpracy z podwykonawcami; Negocjacje z dostawcami i obsługa administracyjna zespołu; Weryfikacja faktur oraz obsługa...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. obsługi biurowej i zarządu

PBG oil and gas Sp. z o.o.
Wysogotowo
praca stacjonarna
2362 dni temu

PBG oil and gas Sp. z o.o. łączy wiedzę i doświadczenie wypracowane przez blisko 20 - letnią działalność spółek z Grupy PBG.

 

Świadczy usługi w zakresie szerokiego spektrum instalacji, takich jak:

- obiekty i instalacje technologiczne związane z wydobyciem,
- przetwarzaniem i magazynowaniem ropy naftowej i gazu ziemnego,
- infrastruktury do magazynowania paliw, w tym baz paliwowych,
- kompletne instalacje tłoczni i turbin gazowych,
- stacje redukcyjne, węzły pomiarowe, rozdzielnie i mieszalnie gazu, LNG.

 

 

W związku z planowanymi kontraktami poszukujemy kandydata na stanowisko:

W związku z dynamicznym rozwojem zatrudni:


Specjalista ds. obsługi biurowej i zarządu Nr Ref.: 01/04/2018

Opis stanowiska:
  • obsługa i organizacja codziennej pracy oraz spotkań kadry zarządzającej, prowadzenie kalendarza spotkań,
  • rejestracja, realizacja i nadzór nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą, pisemną, elektroniczną i telefoniczną,
  • organizacja i realizacja prac sekretariatu,
  • nadzór nad przechowywaniem korespondencji,
  • zgłaszanie i rozliczanie delegacji służbowych, zaliczek, opis faktur,
  • organizowanie podróży służbowych,
  • obsługa centrali telefonicznej,
  • rezerwacja sal konferencyjnych oraz obsługa spotkań zgłaszanych za pośrednictwem systemu elektronicznego,
  • rejestracja dokumentów podpisywanych przez Zarząd,
  • rejestracja pieczątek imiennych oraz firmowych Spółki,
  • opracowanie i umieszczanie wpisów w Intranecie,
  • wsparcie administracyjne Biura Zarządu,
  • pomoc w koordynacji dokumentów z zakresu nieruchomości,
  • umieszczanie ogłoszeń na portalu dot. sprzedaży nieruchomości,
  • miejsce pracy Wysogotowo k/Poznania.
Wymagania:
  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • dobra znajomość pakietu: MS Office, Excel,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • zaangażowanie,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
Oferujemy:
  • umowę o pracę oraz pakiet świadczeń socjalnych,
  • możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w dynamicznym i profesjonalnym zespole,
  • atrakcyjne, dostosowane do umiejętności oraz osiągnięć warunki zatrudnienia,
  • przyjazną atmosferę w pracy.
Prosimy kandydatów o zamieszczenie w załączonych dokumentach klauzuli:
„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez PBG SA z siedzibą w Wysogotowie ul. Skórzewska 35, 62-081 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej i przyszłych rekrutacji w PBG SA”

Uprzejmie informujemy, ze C.V bez klauzuli ze zgoda na przetwarzanie danych osobowych nie będą uwzględnione w procesie rekrutacyjnym.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
  • Pracownik administracyjno-magazynowy

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową   4 700 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zadania: Obsługa procesów magazynowych; Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłka materiałów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Prace administracyjne związane z magazynem; Wymagania: Obsługa komputera; Praktyczna znajomość i obsługa pakietu MS Office; Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Administrative Specialist

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Job Tasks: Purchase and maintain office supplies and equipment; Ensure compliance with health, safety, and environmental standards; Oversee building usage and maintenance; Prepare reports on office budgets and expenses; Collaborate with the European Admin Manager to update office policies for...
  • Administrator w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Piła, ul. Dzieci Polskich 26    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    10 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU: wspiera obsługę bezpośrednią i punktu informacyjnego, udziela informacji w zakresie legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce, wspiera cudzoziemców przy wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce,...
  • Główny Specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat
    1 dni
    Wymiar etatu: 1 Wykształcenie: wyższe techniczne, specjalizacja konstrukcyjno-budowlana Zakres obowiązków: wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych wynikających z przepisów Prawa budowlanego; wsparcie merytoryczne i współpraca z samorządowymi jednostkami...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    18 dni
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

    Konsorcjum Stali S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 600 zł brutto/mies.
    3 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Administrator biurowy

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Sporządzanie raportów i monitoring dokumentacji; Nadzór nad logistyką i magazynem, zarządzanie flotą; Kontrola dokumentów kadrowych, księgowych i współpracy z podwykonawcami; Negocjacje z dostawcami i obsługa administracyjna zespołu; Weryfikacja faktur oraz obsługa...