Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obrotu nieruchomościami
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PI/ONu/MK/042014
Do zadań pracownika będzie należeć:
- analiza nieruchomości kierowanych do sprzedaży pod względem ich potencjału rynkowego,
- modelowanie portfela nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, w tym budowy oferty rynkowej i jej pozycjonowanie na rynku obrotu nieruchomościami,
- przygotowanie nieruchomości oraz optymalnej oferty rynkowej nieruchomości w tym właściwej ekspozycji oferty na rynku,
- współpraca z dostawcami i analitykami rynku, w tym m.in. koordynacja analiz poszczególnych nieruchomości jak i portfela nieruchomości, badań regionalnych rynków i mikrorynków obrotu nieruchomości, opracowywanie wniosków z pozyskanych analiz,
- kreowanie kanałów komunikacji z inwestorami, przygotowywanie prezentacji, konferencji, itp.;
- współpraca z jednostkami Spółki odpowiedzialnymi za marketing i PR,
- administrowanie merytoryczne w tym zarządzanie treścią strony internetowej obrotu nieruchomościami Spółki,
- administrowanie merytoryczne w tym zarządzanie treścią wszystkich ogłoszeń prasowych na sprzedaż nieruchomości,
- przygotowywanie pełnych i skróconych informacji o nieruchomościach, w tym tekstów o charakterze marketingowym,
- przygotowywanie i prowadzenie działań promocyjnych dotyczących portfela nieruchomości do sprzedaży na rynku,
- wdrażanie narzędzi analitycznych dotyczących optymalnego przygotowania nieruchomości do sprzedaży, selekcji tych nieruchomości z portfela, optymalizacji procesu sprzedaży, budowania i realizacji planów marketingowych dla nieruchomości istotnych,
- prowadzenie bezpośrednich działań sprzedażowych dla nieruchomości strategicznych i istotnych,
- zlecenie i kontroling operatorów dla nieruchomości strategicznych i istotnych,
- przygotowanie i prowadzenie przetargów na sprzedaż nieruchomości strategicznych i istotnych,
- współpraca z notariuszami w ramach sprzedaży nieruchomości strategicznych i istotnych;
- wykształcenia wyższego magisterskiego (preferowane kierunki: marketing, PR, ekonomia, zarządzanie),
- ukończonych studiów podyplomowych z obszaru nieruchomości, licencja z obszaru nieruchomości mile widziana,
- doświadczenia w obrocie nieruchomościami,
- znajomości regulacji prawnych w zakresie zarządzania i obrotu nieruchomościami,
- dobra znajomość rynku nieruchomości,
- dobra znajomość programów pakietu MS Office,
- umiejętności analityczne,
- dobrej organizacja pracy i sumienności,
- umiejętności współpracy w zespole i komunikatywności,
- zaangażowania w realizację postawionych celów.
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, znanej i rozwijającej się firmie.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym