Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- odpowiedzialność za zapewnienie wykonania przewidzianych Prawem Budowlanym kontroli okresowych obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń, oraz wymaganych serwisów i przeglądów,
- współpraca z organami administracji publicznej w zakresie realizacji przepisów Prawa Budowlanego, oraz kontroli wykonywanych przez UDT,
- sporządzanie rocznych planów kontroli okresowych i serwisów, oraz kosztów ich wykonania,
- pełnienie funkcji koordynatora w zakresie realizacji polityki związanej z prowadzonym rejestrem obowiązkowych przeglądów,
- przygotowywanie wniosków celem uzyskania zgody właścicielskiej na budynków,
- nadzór nad prowadzeniem książek obiektów budowlanych pod względem poprawności i kompletności wpisów, gromadzenia załączników oraz wykonywania zaleceń pokontrolnych,
- pełnienie funkcji koordynatora w zakresie realizacji projektu związanego z posadowieniem paczkomatów i zawieraniem umów w tym zakresie,
- realizacja postępowań administracyjnych i regulacja stanów prawnych.
- posiadasz wykształcenie techniczne (mile widziane wykształcenie w obszarze nieruchomości),
- bardzo dobrze znasz obsługę pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word,
- znasz ogólnie obowiązujące przepisy w zakresie dotyczącym nieruchomości, oraz zagadnienia Prawa Budowlanego,
- umiesz dobrze organizować pracę własną i współpracować w zespole,
- potrafisz pracować pod presją czasu, skutecznie reagujesz na problemy pojawiające się na stanowisku pracy,
- jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną, sumienną i komunikatywną.
Doświadczenie w zakresie administrowania nieruchomościami będzie dodatkowym atutem. Mile widziane posiadanie prawa jazdy kategorii „B”, ewentualnie również zgoda na używanie własnego samochodu do celów służbowych.
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym