kandydatów na stanowisko:
PÓŁNOC Nieruchomości S.A. - właściciel ogólnopolskiej sieci biur nieruchomości to firma, której początki sięgają do 1999r. Spółka z dużym doświadczeniem na rynku nieruchomości, z profesjonalnym zespołem przeszło 200 osób działających w ramach Grupy PÓŁNOC. Dzięki konsekwentnie prowadzonej polityce rozwojowej, staliśmy się jedną z największych firm nieruchomości w kraju. W dniu 5 listopada 2007 roku jako pierwsza agencja nieruchomości w Polsce, zadebiutowaliśmy na giełdzie w Warszawie.
Główne obszary działania Spółki:
- zarządzanie siecią PÓŁNOC Nieruchomości
- pośrednictwo nieruchomości
- inwestycje na rynku nieruchomości
- zarządzanie nieruchomościami pod marką PROSPECTOR
Przez kilkanaście lat działania na polskim rynku nieruchomości zdobyliśmy olbrzymie doświadczenie oraz zaufanie naszych Klientów. Chcemy podzielić się z Państwem naszym sukcesem!
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia – stała podstawa + wysokie prowizje uzależnione od efektów pracy
- możliwość dodatkowego wynagrodzenia z tytułu kooperacji z Działem Inwestycyjnym PÓŁNOC Nieruchomości
- bezpłatne szkolenia wprowadzające
- sprawdzone i skuteczne metody działania
- dostęp do szerokiej bazy ofert
- reklamę ogłoszeń na kilkudziesięciu portalach branżowych, w lokalnych gazetach, katalogu firmowym, w dodatkach wydawanych przez partnerów
- stacjonarne miejsce pracy z pełnym wyposażeniem biura
- stabilność oraz rozwój zawodowy w renomowanej firmie, będącej jedną z największych sieci biur nieruchomości w Polsce z wieloletnią tradycją i doświadczeniem
- wysoki standard pracy i bardzo przyjazną atmosferę profesjonalnego zespołu pośredników
Wymagania:
- minimum roczne doświadczenie poparte sukcesami sprzedażowymi, w pracy na stanowisku agenta/doradcy w biurze nieruchomości lub min. 2-letnie na stanowisku związanym z pozyskiwaniem klientów, sprzedażą produktów lub usług – w branży budowlanej, deweloperskiej, finansowej lub pokrewnej – warunek konieczny
- zainteresowanie tematyką nieruchomości (wykształcenie związane z nieruchomościami mile widziane)
- umiejętności negocjacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów
- ambicja, samodzielność i konsekwencja w działaniu
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
- pozytywna osobowość, silna motywacja, nastawienie na sukces
Zadania Specjalisty ds. Nieruchomości to m.in.: pozyskiwanie ofert sprzedaży oraz wynajmu nieruchomości, wprowadzanie danych do systemu CRM, kontakt telefoniczny oraz osobisty z Klientem, prezentacja nieruchomości, obsługa transakcji