Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. transakcji - nieruchomości komercyjne (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Ciekawe projekty Realizacja i koordynacja transakcji w zakresie nieruchomości komercyjnych Przeprowadzanie analiz rynku i lokalizacji Wdrożenie odpowiednich działań ekspansyjnych; Samodzielne prowadzenie negocjacji np. ze sprzedającymi, maklerami, gminami, urzędami itp. Samodzielne...
  • Country Manager – Retail Self-Service Facilities

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   12 800 - 30 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj bez CV
    7 dni
    Identify and secure new locations in shopping centers and on the streets of Poland, specifically in Krakow and Katowice regions. Negotiate and finalize contracts for new store locations. Assess the technical requirements for each new store site. Oversee the construction process for new stores,...
  • Country Manager – Retail Self-Service Facilities

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   12 800 - 30 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj bez CV
    7 dni
    Identify and secure new locations in shopping centers and on the streets of Poland, specifically in Krakow and Katowice regions. Negotiate and finalize contracts for new store locations. Assess the technical requirements for each new store site. Oversee the construction process for new stores,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Pruszków Property Executive Pruszków
Specjalista ds. nieruchomości (m/k)

Specjalista ds. nieruchomości (m/k)

BRVZ Sp. z o.o. Spółka koncernu STRABAG SE
Pruszków
praca stacjonarna
3413 dni temu

Strabag jest europejskim Koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zatrudnieniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez zespołowej pracy. Pracownicy z inicjatywą, odpowiedzialni i dążący do celu i mają możliwość nieograniczonego rozwoju zawodowego.
Zostań częścią naszego zespołu!

Spółka BRVZ należy do koncernu STRABAG SE i jest odpowiedzialna za obsługę w obszarze finansowym, personalnym, zarządzania nieruchomościami i informatycznym. Obecnie poszukujemy od zaraz osoby na stanowisko:


Specjalista ds. nieruchomości (m/k)

Miejsce pracy: Pruszków
PL-2015-013451

Zadania:

  • Asset Management – Property Management

  • Administrowanie nieruchomościami użytkowanymi przez Koncern oraz przeznaczonymi na sprzedaż/wynajem

  • Zagospodarowanie nieruchomości nieużytkowanych przez Koncern

  • Wewnętrzne rozliczanie czynszów, rozliczanie kosztów operacyjnych, bieżące utrzymanie nieruchomości i prowadzenie koniecznych inwestycji

  • Sporządzanie miesięcznego rachunku wyników (łącznie z rozliczeniami międzyokresowymi)

  • Wycena nieruchomości, analiza lokalizacji

  • Przeprowadzanie procesów sprzedaży i wynajem nieruchomości

Wymagania:

  • Wyższe wykształcenie ekonomiczne

  • Doświadczenie w branży oraz dobra znajomość rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem

  • Umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu, zdolności negocjacyjne

  • Umiejętność pracy z liczbami, myślenie analityczne

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS-Office, w szczególności Excel i Word

  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego lub/i angielskiego, znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem (język ojczysty: język polski)

  • Ponadprzeciętne zaangażowanie

Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego przez formularz aplikacyjny on-line na www.strabag.pl w zakładce ”kariera” (opcja aplikowania na konkretną ofertę pracy!).

 

Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)

 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Manager ds. transakcji - nieruchomości komercyjne (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Ciekawe projekty Realizacja i koordynacja transakcji w zakresie nieruchomości komercyjnych Przeprowadzanie analiz rynku i lokalizacji Wdrożenie odpowiednich działań ekspansyjnych; Samodzielne prowadzenie negocjacji np. ze sprzedającymi, maklerami, gminami, urzędami itp. Samodzielne...
  • Country Manager – Retail Self-Service Facilities

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   12 800 - 30 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj bez CV
    7 dni
    Identify and secure new locations in shopping centers and on the streets of Poland, specifically in Krakow and Katowice regions. Negotiate and finalize contracts for new store locations. Assess the technical requirements for each new store site. Oversee the construction process for new stores,...
  • Country Manager – Retail Self-Service Facilities

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   12 800 - 30 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj bez CV
    7 dni
    Identify and secure new locations in shopping centers and on the streets of Poland, specifically in Krakow and Katowice regions. Negotiate and finalize contracts for new store locations. Assess the technical requirements for each new store site. Oversee the construction process for new stores,...