Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. transakcji - nieruchomości komercyjne (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Ciekawe projekty Realizacja i koordynacja transakcji w zakresie nieruchomości komercyjnych Przeprowadzanie analiz rynku i lokalizacji Wdrożenie odpowiednich działań ekspansyjnych; Samodzielne prowadzenie negocjacji np. ze sprzedającymi, maklerami, gminami, urzędami itp. Samodzielne...
  • Manager ds. transakcji - nieruchomości komercyjne (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Realizacja i koordynacja transakcji dotyczących nieruchomości komercyjnych. Przeprowadzanie analiz rynku i lokalizacji dla nowych projektów. Prowadzenie negocjacji z interesariuszami takimi jak sprzedawcy, maklerzy czy urzędnicy. Przygotowywanie i zawieranie umów, głównie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Pruszków Property Executive Pruszków
Specjalista ds. nieruchomości (m/k)

Specjalista ds. nieruchomości (m/k)

BRVZ Sp. z o.o. Spółka koncernu STRABAG SE
Pruszków
praca stacjonarna
3450 dni temu

Strabag jest europejskim Koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zatrudnieniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez zespołowej pracy. Pracownicy z inicjatywą, odpowiedzialni i dążący do celu i mają możliwość nieograniczonego rozwoju zawodowego.
Zostań częścią naszego zespołu!

Spółka BRVZ należy do koncernu STRABAG SE i jest odpowiedzialna za obsługę w obszarze finansowym, personalnym, zarządzania nieruchomościami i informatycznym. Obecnie poszukujemy od zaraz osoby na stanowisko:


Specjalista ds. nieruchomości (m/k)

Miejsce pracy: Pruszków
PL-2015-013451

Zadania:

  • Asset Management – Property Management

  • Administrowanie nieruchomościami użytkowanymi przez Koncern oraz przeznaczonymi na sprzedaż/wynajem

  • Zagospodarowanie nieruchomości nieużytkowanych przez Koncern

  • Wewnętrzne rozliczanie czynszów, rozliczanie kosztów operacyjnych, bieżące utrzymanie nieruchomości i prowadzenie koniecznych inwestycji

  • Sporządzanie miesięcznego rachunku wyników (łącznie z rozliczeniami międzyokresowymi)

  • Wycena nieruchomości, analiza lokalizacji

  • Przeprowadzanie procesów sprzedaży i wynajem nieruchomości

Wymagania:

  • Wyższe wykształcenie ekonomiczne

  • Doświadczenie w branży oraz dobra znajomość rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem

  • Umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu, zdolności negocjacyjne

  • Umiejętność pracy z liczbami, myślenie analityczne

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS-Office, w szczególności Excel i Word

  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego lub/i angielskiego, znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem (język ojczysty: język polski)

  • Ponadprzeciętne zaangażowanie

Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego przez formularz aplikacyjny on-line na www.strabag.pl w zakładce ”kariera” (opcja aplikowania na konkretną ofertę pracy!).

 

Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)

 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Manager ds. transakcji - nieruchomości komercyjne (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Ciekawe projekty Realizacja i koordynacja transakcji w zakresie nieruchomości komercyjnych Przeprowadzanie analiz rynku i lokalizacji Wdrożenie odpowiednich działań ekspansyjnych; Samodzielne prowadzenie negocjacji np. ze sprzedającymi, maklerami, gminami, urzędami itp. Samodzielne...
  • Manager ds. transakcji - nieruchomości komercyjne (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Realizacja i koordynacja transakcji dotyczących nieruchomości komercyjnych. Przeprowadzanie analiz rynku i lokalizacji dla nowych projektów. Prowadzenie negocjacji z interesariuszami takimi jak sprzedawcy, maklerzy czy urzędnicy. Przygotowywanie i zawieranie umów, głównie...