Inter Cars SA to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Od maja 2004 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Do Działu Nadzoru nad Należnościami poszukujemy kandydatów do pracy w lokalizacji Swobodnia, gm. Zakroczym na stanowisko :
Do zadań wybranych osób należeć będzie:
- w dziale rozliczenia należności :
księgowanie wpłat klientów krajowych i zagranicznych, obsługa telefoniczna i mailowa Klientów w celu ustalenia rozrachunków (przelewy, kompensaty, zwroty), weryfikacja salda Klientów w celu realizacji płatności zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i harmonogramem, raportowanie z zakresu prowadzonych czynności
- w dziale nadzoru nad limitem:
weryfikacja oraz kontrola limitów kredytowych, koordynowanie sprawdzanie i zgłaszanie do Ubezpieczenia Należności, współpraca i wsparcie dla Grup Filialnych i merytoryczną kontrolą umów kredytowych
- w dziale dochodzenia należności:
wysyłanie pism windykacyjnych, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami, obsługa korespondencji windykacyjnej, uzgadnianie sald oraz negocjowanie terminu spłaty należności, sporządzanie raportów służących monitorowaniu procesów odzyskiwania należności
- znajomości podstawowych zasad rachunkowości i księgowości
- umiejętności obsługi programu MS Office
- komunikatywności i samodzielności
- umiejętności rozwiązywania problemów
- rzetelności i systematyczności
- odporności na stres oraz otwartości na nowe wyzwania
- umiejętności pracy w zespole i organizacji pracy własnej
- mile widziana znajomość SAFO oraz ORACLE
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę w zespole doświadczonych i zmotywowanych osób
- dostęp do szkoleń i możliwość rozwoju
- pracę w przyjaznej kulturze organizacyjnej
- wyzwania umożliwiające rozwój własnych kompetencji
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia