Dołącz do zespołu IKEA Poznań
Specjalista ds. Montażu Mebli Systemowych, IKEA Retail, Poznań
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
O Tobie:
- posiadasz wiedzę i doświadczenie w obsłudze klienta i montażu mebli, a dzięki temu rozumiesz potrzeby Klientów,
- cieszy Cię kontakt z Klientami i chcesz pomagać spełniać ich marzenia o pięknym, funkcjonalnym domu,
- umiesz ustalać priorytety i organizować własną pracę, aby jak najefektywniej wykorzystać dostępny czas w domu Klienta,
- jesteś komunikatywny i szybko nawiązujesz kontakty,
- dostrzegasz potrzebę pracy zgodnie ze standardami IKEA, prezentując pomocne i przyjazne podejście,
- Twoje wartości są spójne z wartościami IKEA.
O stanowisku:
Jako Specjalista ds. Montażu Mebli Systemowych będziesz budować zaufanie do marki IKEA poprzez zapewnienie doskonałej jakości serwisów posprzedażowych, w dobrej cenie, dostosowanych do potrzeb wielu klientów, tak by zapewnić im najlepsze, komfortowe doświadczenia zakupowe. Jednocześnie poprzez ciągłe monitorowanie informacji zwrotnych od klientów i współpracę ze wszystkimi funkcjami w sklepie, będziesz zapobiegać reklamacjom i przyczyniać się do lepszych wyników finansowych IKEA.
Główne zadania:
- Pełnienie roli pierwszego kontaktu dla wykonawców serwisów,
- Zapewnianie przestrzegania standardów zapisanych w umowach z wykonawcami usług, oraz w regulacjach IWAY, a także przepisów prawa, regulaminów, przepisów BHP itp.
- Weryfikacja kompetencji ekip świadczących serwisy, sprawdzanie trzymania standardów jakościowych świadczonych usług.
- Branie odpowiedzialności i podejmowanie decyzji w sprawach serwisów (w tym reklamacji), w celu osiągania najlepszej jakości serwisu.
- Współpraca z pozostałymi działami (w szczególności CS, Sprzedażą i Domolinią) w celu utrzymania płynności procesów, i wysokiej jakości serwisów
- Dostarczanie ekipom serwisowym wskazówek i pełnej dokumentacji potrzebnej do wykonywania wysokiej jakości montażu.
- Uczestniczenie w działaniach zmierzających do podnoszenia kompetencji wykonawców serwisów.
- Działania proaktywne mające na celu zminimalizowanie ewentualnych negatywnych skutków procesu zakupowego i posprzedażowego.
Chcemy:
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów.