Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących środków trwałych. Ewidencja nabywania i rozliczania środków trwałych w module ŚT (OL, LT, MT). Uzgadnianie sald kont księgowych – środki...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie, dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, w tym przychodowych i kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, bieżąca i okresowa weryfikacja oraz uzgadnianie sald kont...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu): kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne...
Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Szukasz ambitnej pracy, która fachowo przygotuje Cię do roli Samodzielnej_go Księgowej_go i da możliwość awansu?...
Szukasz ambitnej pracy, gdzie masz możliwość być Partnerem biznesowym dla klienta? Masz doświadczenie z programem Enova365? Jesteś gotowa/y na intensywny rozwój? Jeśli odpowiadasz 3x TAK, to prawdopodobnie idealnie pasujesz do naszego zespołu :) Szukamy osoby, która w niedługim czasie...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków prowadzenie: ksiąg handlowych; książki przychodów i rozchodów; ewidencji środków trwałych; ewidencji środków płatniczych; kontakt z Klientami; przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów oraz rozliczeń podatkowych: PIT, CIT, VAT;
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunków, bieżący kontakt z Klientami, rozmowy, spotkania oraz bieżące wsparcie doradcze dla...
W tej roli będziesz odpowiadać m.in. za: Prowadzenie pełnej księgowości firmy, w tym przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego; Przygotowywanie okresowych sprawozdań finansowych, raportów oraz analiz na potrzeby zarządu i instytucji zewnętrznych; Terminowe sporządzanie i kontrolę...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym, Wprowadzenie faktur i wyciągów do systemu, Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności, Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne, Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, Wsparcie w...
Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. Monitorowania Ryzyka Kredytowego
Lokalizacja: Wrocław Jednostka organizacyjna: Centrala, Pion Zarządzania Ryzykiem i Stałej kontroli
Symb.ref.: SRK/09/WR
Odpowiedzialność
stosowanie oraz cykliczna aktualizacja metodologii kalkulacji wymogu kapitałowego z tytułu ryzyka kredytowego
monitorowanie poziomu ryzyka poszczególnych portfeli kredytowych
przeprowadzenie testów warunków skrajnych portfeli kredytowych
przygotowywanie narzędzi wspierających analizy ryzyka kredytowego, analiza dużych wolumenów danych
współpraca z komórkami ryzyka kredytowego i finansów
wdrażanie rozwiązań Grupy Kapitałowej Credit Agricole w zakresie najlepszych praktyk zarządzania ryzykiem kredytowym
Oczekiwany profil
min. 3-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania ryzykiem kredytowym
wyższe wykształcenie: informatyka, matematyka, fizyka, ekonomia lub ekonometria
znajomość Excel/VBA, SQL, MS Access
bardzo dobre zdolności analityczne
umiejętność samodzielnej organizacji pracy i realizacji powierzonych zadań
inicjatywa w poszukiwaniu nowych rozwiązań
dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
umowę o pracę
klarowny system wynagrodzeń
system szkoleń i coachingów
możliwość awansu i rozwoju oraz jasno określoną ścieżkę kariery
dodatkowe świadczenia (prywatna opieka medyczna, karta sportowa i inne)
Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących środków trwałych. Ewidencja nabywania i rozliczania środków trwałych w module ŚT (OL, LT, MT). Uzgadnianie sald kont księgowych – środki...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie, dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, w tym przychodowych i kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, bieżąca i okresowa weryfikacja oraz uzgadnianie sald kont...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu): kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne...
Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Szukasz ambitnej pracy, która fachowo przygotuje Cię do roli Samodzielnej_go Księgowej_go i da możliwość awansu?...
Szukasz ambitnej pracy, gdzie masz możliwość być Partnerem biznesowym dla klienta? Masz doświadczenie z programem Enova365? Jesteś gotowa/y na intensywny rozwój? Jeśli odpowiadasz 3x TAK, to prawdopodobnie idealnie pasujesz do naszego zespołu :) Szukamy osoby, która w niedługim czasie...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków prowadzenie: ksiąg handlowych; książki przychodów i rozchodów; ewidencji środków trwałych; ewidencji środków płatniczych; kontakt z Klientami; przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów oraz rozliczeń podatkowych: PIT, CIT, VAT;
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunków, bieżący kontakt z Klientami, rozmowy, spotkania oraz bieżące wsparcie doradcze dla...
W tej roli będziesz odpowiadać m.in. za: Prowadzenie pełnej księgowości firmy, w tym przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego; Przygotowywanie okresowych sprawozdań finansowych, raportów oraz analiz na potrzeby zarządu i instytucji zewnętrznych; Terminowe sporządzanie i kontrolę...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym, Wprowadzenie faktur i wyciągów do systemu, Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności, Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne, Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, Wsparcie w...