Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Monitorowania Procesów
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za:
- Prowadzenie rejestrów, monitoring realizacji zadań przypisanych do departamentu (projekty, inicjatywy, zadania audytowe, mapy ryzyka, procedury itp.);
- Przygotowanie aktów prawa wewnętrznego oraz materiałów pomocniczych;
- Przeprowadzanie, koordynowanie opiniowania zewnętrznych i wewnętrznych procedur, instrukcji itp.;
- Organizację i moderowanie cyklicznych spotkań (m.in. dotyczących wstępnego oszacowania inicjatyw);
- Organizację i koordynowanie warsztatów dla IT oraz biznesu;
- Przygotowywanie Raportów.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia średniego, preferowane wyższe;
- Ogólnej znajomości procesów IT;
- Dobrej znajomość pakietu MS Office;
- Umiejętności przygotowywania aktów wewnętrznych;
- Umiejętności komunikacji z innymi pracownikami na różnym poziomie stanowisk;
- Bardzo dobrej organizacji pracy;
- Dokładności i skrupulatności;
- Otwartości na pomysły innych uczestników procesów.
Dołącz do nas a otrzymasz:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego;
- Pracę w energicznym i ambitnym zespole w innowacyjnym Banku;
- Możliwość rozwoju zawodowego.
z dopiskiem: OIT/DRO/SMP/06/WARSZAWA w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.